piątek, 16 listopada 2012

I znowu coś na szybko.

Wybaczcie, że ostatnio zaniedbuje bloga. Sama nie wiem czemu, może to brak czasu, a może pogoda, która skutecznie próbuje zepsuć mi nastrój. Dziś coś co może być obiadem, albo deserem. Naleśniki z nutellą  i bananami jadłam po raz pierwszy nad morzem w jakiejś cudownej kawiarni. Tak mi posmakowały, że namówiłam mamę do zrobienia ich.


No i oczywiście przepis:
Ciasto na naleśniki znajdziecie tutaj. Pamiętajcie, że my podaliśmy przepis na dużą ilość.
Ponadto:
  • kilka bananów
  • nutella
  • śmietana kremówka 30%
  • polewa czekoladowa 
Naleśniki smażymy według przepisu, smarujemy je nutellą. Banany obieramy ze skórki i odcinamy końcówki. Zawijamy banany w naleśniki. Śmietanę ubijamy i kładziemy obok naleśników(śmietana może być lekko posłodzona, ale lepiej nie przesadzać). Dekorujemy polewą czekoladową.

Lubicie Pocahontas?:) Czeska wersja tej piosenki mnie urzekła.




25 komentarzy:

  1. z czekoladowym kremem i bananami jest bardzo słodko..;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalne zasłodzenie... Totalnie pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam:) idealnie na listopadowe nastroje :) taj jak i Pocahontas po czesku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, bardzo słodko, więcej niż jednego ciężko zjeść:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega słodko i mega dobre, w sam raz na taką ponurą pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nutella i banan razem, to musi być pyycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiad na słodko...mniam! U nas chyba Edyta Górniak śpiewała tą piosenkę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  8. przepisy na szybko są najlepsze ;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Na chandrę najlepsza jest czekolada! Twoje naleśniki są idealnym poprawiaczem humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do takich szybkich naleśników zawsze w lodówce mam śmietanę w spraju Linessa z Lidla bo nie zawsze jest czas ubic świeżą śmietanę:)musza smakowac wybornie.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja dziś maiłem szybkie śniadanko i bardzo podobne do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym zjadła dzisiaj naleśników, a tak mi się nie chce robić:P Mogę poprosić o kilka sztuk?? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodając takie posty bardzo mocno narażasz moją silną wolę na wewnętrzną walkę :-), którą z przyjemnością przegram! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem nauczona do jedzenia naleśników z dżemem, raz, albo dwa próbowałam innej wersji. Pamiętam, że bardzo mi smakowała, wiec w sumie zastanawiam się czemu tak mało twórczo podchodzę do naleśnikowego tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym momencie to bym wszystko oddała za chociaż jednego takiego naleśnika! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nutella z bananami i naleśniki-obłędne!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam naleśniki z takim nadzieniem - też pierwszy raz jadłam je gdzieś na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak byłam mała to dziadek mi robił takie naleśniki z bananem i nutellą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W wyobraźni już zajadam tego pysznego naleśnika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie jadłam naleśników. Ale mi ochotę zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ulubione połączenie - banany i nutella! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przecież te na szybko są najlepsze. Każdy zabiegany, więc mało kto ma czas na stanie w kuchni pół dnia :)

    OdpowiedzUsuń