czwartek, 28 lutego 2013

Pieczone żeberka.

Tak przyrządzone żeberka to specjalność mojej mamy, często robi je na różne spotkania rodzinne, albo po prostu na obiad. Polecam Wam bardzo! U nas z pieczonymi ziemniaczkami i surówką z kapusty pekińskiej.

Jak je przyrządzić?
Składniki:
  • 1 kg żeberek wieprzowych
  • przyprawa Prymat lub Kamis do żeberek z miodem
  • łyżka miodu
  • 2 łyżki bardzo ostrego keczupu
  • łyżka oleju
  • potrzebny będzie rękaw do pieczenia mięsa
Wymieszać składniki marynaty. Żeberka podzielić na porcje i każdą część dokładnie posmarować tą marynatą. Żeberka włożyć do rękawa i wlać tam pozostałą część marynaty. Odstawić, najlepiej na noc. Piec w 160 stopniach około godziny, aż mięso będzie miękkie.



15 komentarzy:

  1. pieczone żeberka górą!!! mniam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham żeberka;)
    Nie wiem jak moja mama je przyrządza, ale wyglądają podobnie do twoich-są boskie;D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pamiętam już kiedy jadłam żeberka, a teraz mam na nie straaaaszną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wpraszam się na taki obiad!!! lubię żeberka ale nikt oprócz mnie ich nie lubi wiec nie robię :(

    OdpowiedzUsuń
  5. żeberka w miodzie, jak ja je lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pycha obiadek:) również piekę w rękawie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie żeberka zwłaszcza w sosie barbecue robione w kombiwarze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam żeberka, szczególnie mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj jak dawno nie jadłam żeberek
    pyszny obiad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja kiedykolwiek jadłam żeberka.. Oto jest pytanie;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyzwoity, domowy obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń