wtorek, 3 września 2013

Muffinki z budyniem.

Moja rodzina uwielbia muffinki. Szczególnie najmłodsi chętnie je jedzą. Robimy różne wersje tego smakołyku i dziś zaprezentuję wam taką z budyniem. Ciasto jest delikatne i kakaowe, a wnętrze sprawia, że muffinki są wilgotne i po prostu pyszne.


Przepis: 
Składniki:
  • 1 budyń waniliowy
  • 250-300 ml mleka do rozrobienia budyniu
  • 1 i 3/4 szklanki mąki
  • 2 łyżki kakao 
  • 1/2 szklanki cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 170 ml mleka do ciasta
  • 1 jajko
  • 100 g rozpuszczonej margaryny
Budyń przygotować wedle przepisu na opakowaniu. Można zmniejszyć ilość mleka, aby był gęstszy. Ostudzić.
Mąkę, kakao i proszek przesiać do miski i wymieszać z cukrem. Mokre składniki wymieszać w oddzielnej misce. Połączyć mokre z suchymi dosyć dokładnie mieszając.
Nakładać do foremek odrobinę ciasta, budyń i znowu trochę ciasta. Piec w temperaturze 180 stopni do "suchego patyczka".






18 komentarzy:

  1. robię podobne:) to chyba moja ulubiona wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają przepysznie. My tez lubimy muffiny :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto nie lubi muffinek, a zwłaszcza z budyniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. za mna tech "chodzą " muffinki a te twoje z budyniem to moje ulubione..

    OdpowiedzUsuń
  5. To na sam wieczór mi Pauliś smaku narobiłaś tymi pysznymi muffinkami ummmmmmmm niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam muffinki! Te z budyniem wyglądają bardzo apetycznie, aż mi ślinka cieknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pycha z taką niespodzianką w środku! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie tak wyglądają - pysznie, zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo apetyczne! mniamniusne tez :)

    OdpowiedzUsuń
  11. budyniowych jeszcze nie jadłam, bajer! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają znakomicie! Na pewno spróbuję. Do tej pory robiłam podobne, ale z gotowych półproduktów....

    OdpowiedzUsuń
  13. przepis do bani. prosze sprawdzic proporcje. na moje oko za duzo maki o polowe. prosze zrobic wg tych proporcji i zobaczyc jaki niedobry gniot wyjdzie. nawet rozmieszac nie mozna, bo sypkich skladnikow jest za duzo o polowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepis wykorzystywałam już wiele razy i nigdy z rozmieszaniem problemów nie miałam, ciasto wychodzi bardzo delikatne ;)

      Usuń
  14. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  15. 41 year old Information Systems Manager Doretta Cameli, hailing from Thorold enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Dowsing. Took a trip to Sceilg Mhichíl and drives a Contour. kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń